مورویان: محصولی برای تقویت مو
0

 

مورویان

HAIR TONIC

اثرات فارماکولوژیکی :

افزایش جریان خون مویرگی پوست ، جهت رشد و رویش مجدد مو

تحریک متابولیسم سلولی در فولیکولهای موی سر و کمک به تغذیه آنها

افزایش ضخامت موها و پرپشت نمودن انها

این محصول دارای تنوع ترکیبات و بهره گیری از عناصر طبیعی و گیاهی شامل:

روغن مورد:

MYRTUS COMMUNIS LEAF OIL

 عوامل مخرب خارجی مثل قارچها باکتری ها و عوامل حساسیت زا مثل مواد شیمیایی موجود در پاک کننده های امروزی، رنگبرها و رنگهای مو به اشکال مختلفی باعث تخریب پوست به صورت التهاب ، شوره، خارش و تضعیف مو به صورت خشکی، موخوره و ریزش مو و نهایتا موجب نارضایتی افراد حساس می گردند.ترکیبات مورویان آسپیان دارای خواص ضد قارچ (اعم از قارچ های بیماری زا و فرصت طلب) و باکتری های بیماریزا بوده و با مهار رشد و نمو این میکروارگانیسم ها از اثرات تخریبی آنها بر سطح پوست و پیاز مو جلوگیری می نماید. همچنین عناصر موجود در این محصول باعث افزایش جریان خون در سطح پوست شده و علاوه براینکه مواد مغذی را به ریشه مو ها میرساند باعث تقویت و افزایش رشد آن میگردد و منجر به تبديل موهاي كركي به موهاي ضخيم مي‌گردد. روغن به کار رفته در این محصول دارای تانن وقابض بوده و به  همین دلیل باعث محکم شدن ریشه و پیاز مو در محل خود شده و از ریزش آن جلو گیری می نماید. و با بهره گیری از خاصیت ترمیم کنندگی می توان به افزایش طول عمر سلولی، حفاظت مواد بین سلولی و جلوگیری از تخریب بافت ها اشاره نمود.

در ساختار این محصول از سایر فرآورده های گیاهی مرتبط نیز بهره گرفته شده که دوز و درصد خلوص ان توسط متخصصین این رشته در لابراتور کارخانه آسپیان دارو تایید میشود.

مورویان یکی از منابع غنی ازویتامینE می باشد که سبب حفظ سلامت و ترميم سلولها شده و به عنوان يك ماده آنتي‌اكسيدان عمل می کند.

نحوه مصرف:

نیم ساعت قبل از شستشوی سر به آرامی به کف سر ماساژ داده شود.(به مدت چند دقیقه)

     موارد منع مصرف:

با وجود عدم مشاهده عوارض جانبی در بررسی های بالینی، مصرف در دوران بارداری و شیردهی توصیه نمی شود.

نکته ها

اگر دچار ریزش مو هستید و موهای بسیار چربی دارید که گاهی دلیل این مشکل همان چربی بیش از حد موهاست ، توصیه می شود که از روشهای دیگری به جز استفاده از روغن در صدد درمان ریزش و تقویت موی خود باشید و پس از آن طی مدت درمان ، مجاز به استفاده از روغن جهت تقویت و پرپشت شدن مو خواهید بود.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X