صابون حاوی روغن کوسه
0

 

عملکرد :

تقویت مو _ رفع خستگی پوست

جنس مصرف کننده :

مرد و زن

(مناسب برای پوست خشک و معمولی)

دستور مصرف :

حتما شب قبل از خواب پوست خود را باصابون کوسه شسته و آرام به مدت یک دقیقه ماساژ دهید.

به دلیل جذب بالای این صابون بیشتر از یک دقیقه روی پوست نماند.در طول مصرف صابون کوسه از صابون های غیره استفاده نگردد.این صابون قبل و بعد از آرایش نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا به رفع خستگی پوست مخصوصا پس از آرایش کمک نماید.

اثرات فارماکولوژیکی:

کوسه جزو تنها آبزیانی است که بخاطر مواد موجود در روغن آن، بیشترین همسانی و سازگاری با پوست بدن انسان را دارد. روغن کوسه ماهی سرشار از ویتامین های A ,E,D، امگا ۳، اسیدهای چرب غیر اشباع و غیره می باشد.روغن کوسه که دراین صابون نیز بکار رفته است با قابلیت نفوذ به لایه های زیرین پوست در جوان ماندن و جلوگیری از چین و چروک های آن بسیار مؤثر بوده و به شادابی و جوان ماندن چهره و پوست انسان کمک بسیار زیادی می نماید.
مولکول های روغن کوسه شباهت بسیاری با مولکول های پوست انسان دارد. به همین خاطر، بسیار سریع جذب پوست بدن انسان می شود.صابون کوسه، بخاطر دارا بودن ویتامین ها و امگا ۳ به رفع خستگی پوست صورت نیزکمک می کند.چربی های طبیعی موجود در صابون کوسه آسپیان برای حفظ رطوبت پوست، اثرات آنتی اکسیدانی و آنتی باکتریال را برای پوست موثر بوده و موجب نرمی، لطافت  پوست می شود و خاصیت ارتجاعی آن را افزایش می دهد.

همچنین روغن کوسه باعث تقویت پیاز مو می شود و مجرایی را برای جذب سریعتر ویتامینهای همراه خود به سطح پوست فراهم میکند.

منع مصرف:

اگر محصولی باعث خارش یا خشکی پوست یا ایجاد جوش می شود نشانه این است که با پوست تان سازگاری ندارد.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X