صابون حاوی روغن زردچوبه
0

(Soap containing Turmeric oil)

عملکرد :

سفیدکننده قوی پوست

متعادل کننده چربی پوست

ضد چروک

ضد قارچ

دستور مصرف :

پوست خود را شسته و صابون را به آرامی روی پوست بمالید و پس از اندکی آنرا بشویید.

اثرات فارماکولوژیکی:

این صابون با به همراه داشتن مواد گیاهی و طبیعی همچون زردچوبه باعث می شود که رنگ پوست از حالت کدری به در آید و روشن و سفید گردد، از به وجود آمدن هر گونه چین و چروک جلوگیری می نماید، در عین حال چربی پوست را کاهش می دهد، از ایجاد جوش جلوگیری می کند، پوست را از عمق تمیز و باعث می شود که شما دارای پوستی نرم، لطیف، شفاف، شاداب و سفید و بدون چین و چروک باشید.

این محصول دارای خاصیت ضد التهاب، ضدباکتری و ضد عفونی دارد، بنابراین می توان آن را برای درمان التهاب و جوش های صورت استفاده کرد. صابون زردچوبه نوعی لایه بردار هم می تواند باشد و در درمان نشانه های پیری و پاکسازی منافذ پوست بسیار فعال است همچنین به علت سرشار بودن از آنتی اکسیدانها، التهاب پوست را کاهش می دهد و آسیب سلولی را کند می کند. به علاوه می تواند به کاهش تجمع رنگدانه ها کمک کند و از این طریق باعث یکنواختی و یک دستی پوست شود.

زردچوبه حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی است که درخشش طبیعی به پوست می دهد. زردچوبه برای ذرمان اگزما نیز موثر است.  زردچوبه سرشار از آنتی اکسیدان هایی است که از پوست در برابر آسیب های ناشی از رادیکال های آزاد محافظت می کند.در نتیجه،علائم پیری مانند لکه های تیره و چین و چروک های سطحی روند آهسته تری پیدا خواهند کرد همچنین اسیدهای چرب موجود در زردچوبه برای تعدیل چربی پوست بسیار عالی هستند. زردچوبه برای درمان آکنه نیز موثر است.

نکته:

برای پوست های خشک بعد از استفاده از روغن کدوی آسپیان استفاده شود.

ارسال یک دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

0

بالا

X